pondělí 26. dubna 2010

Příhody na které jsem zapomněl aneb mi se tu nenudíme :)

Co bych to byl za reportéra, kdybych tady psal jen tenhle kýbl nudy. Občas když píšu reporty tak píšu stroze a vynechávám to nejzábavnější.

Tak ku příkladu jsem vynechal zajímavou story o zabíjení Míši prvního úhoře. Chudák eel (úhoř) co ten musel vytrpět. Mi jako nerybaří jsme čekali na náš první úlovek, ale o zabíjení ryb jsme věděli jen teorii. Když Míša vytáhla prvního úhoře (cca 56cm) byli jsme z toho dost vyplašený. Eel měl velkou sílu a nedalo se ho tak lehce přesvědčit, aby chvilku vydržel se nehýbat. Já jsem ho tedy (jak jsem kdysi viděl u kamaráda Mirka) praštil párkrát po hlavě silnějším klackem co jsem měl po ruce a ještě pro jistotu jsem to ještě jednou zabil omlácením o kámen. Míša z toho má traumatický zážitek do teď :) když si vzpomene jak na mě křičela: „Nech ho už je přeci mrtvej“. Tenkrát jsme ještě nevěděli, že se úhoři zařezávají neboť mají víc životů než kočka. Celý šťastný z našeho prvního úlovku jsme se pochlubili klukům ze sadu (Honza a Tonda) a vyrazili domů. Eel dělal asi hodinu mrtvého do doby než jsme na něj v dřezu pustili vodu. Když ožil a snažil se nám uplavat Míša vykřikla opět: „Tak už ho konečně zabij“. Od té doby úhoře už rovnou zařezáváme tak aby se za hodinu už na prkénku moc nehýbali :).



Naked picking (nahé česání)
Minule jsem tu psal o našem počasí a jak nám tu tak trochu přichází zima. Touhle story bych chtěl zase naopak ukázat, že zase tak zima tu není. V sobotu dopoledne ke mně a Míše přišel Cal a ptal se nás jestli chceme jít v neděli do práce, že to bude velice lehké česání bez žebříků. Míša si seci moc netvářila, ale nakonec jsme řekli ano. V neděli jsme tedy vyfasovali na traktor menší biny a zavedli nás mezi nízké stromky. Za jeden bin bylo 32 babek co ž bylo pěkné. Na česání bylo vybráno jen 5 jedinců. Míša, já, Anthony, Jimi a Jenifer. Česání byla celkem pohodička, žádný spěch, hezky svítilo sluníčko. Asi kolem desáté dopoledne jsem při vysypávání zahlédnul Jenifer jak češe jablka svlečená jen s bagem. Ptal jsem se co se děje. Jenifer jen prohodila, že dneska je Nacked picking když je tak krásně. Nebudu to moc rozmazávat. Nakonec pikoval nahý jen Jimi, jenifer a já. Ostatní se nepřidali, jen nevěřícně kroutili hlavami :). Fotky samozřejmě nemáme :). Nápad to byl nudistky jenifer. Nacked picking tu na sadu ještě prý nezažili.


.. na závěr pár vtipných výroků:

Když jsme pracovali v KeriKeri v zahradnictví tak jsem každý den obědval nudlovou polévku z pytlíku tatím co ostatní jedli ty fujtajb sendviče.
Náš vedoucí Tayler Best mi jednou řekl: „Jan, zase nudlovou polévku. Ty zemřeš“. :)
Posléze jsem měl v zahradnictví přezdívku NoodleBoy.

Při sklízení jablek k Motuece jsme se seznámili s jedním kiwíkem jménem Jono, který se učil češtinu kůli vycestování na hudební festival do ČR.
Při cestě autem z nákupu jsem šteloval autorádio a nevěnoval se tak moc řízení. Čtvrtkou auta jsem jednu chvíli byl v protisměru. Naštěstí nic nejelo.
Jono jeho lámanou češtinou řekl: „Jan-man, život … je … důležitý“.
Asi se to takto nezdá tak směšný když to neslyšíte od něj.



Žádné komentáře:

Okomentovat